Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2007

Και επιτέλους, να συνεχίσω από εκεί που είχα μείνει ...

Και επιτέλους, να συνεχίσω από εκεί που είχα μείνει και κάποιοι ... 'αγενέστατοι' με 'διέκοψαν'...

Μιά φορά και ένα καιρό... ένας νέος από Θεσσαλονίκη, κατέβηκε στην Αθήνα για να δουλέψει σε μιά μεγάάάλη Εταιρία... Και όλα πήγαιναν (άς τα πούμε) καλά για ένα διάστημα ... Αλλά όπως γνωρίζετε ίσως , σε αυτές τις μεγάλες ιδιωτικές εταιρίες υπάρχει συνήθως πάρα πολύ... καφρίλα ! και θρασύτατοι Ρουφιάνοι...
Η συνέχεια ... εντός ολίγων ημερών σε αυτό το Blog, και δέν μου αρέσει να λέω μεγάλες κουβέντες, αλλά θα γίνει 'της Πουτάνας το Κάγκελο' ! Ειδικά άν με ξανα - 'ενοχλήσει' κανένας ...

Α, μήν προσπαθείτε, προσωρινά έχω κομμένα τα Comments! Ευχαριστώ! Μπορεί να τα ανοίξω αργότερα, όταν ... συμπληρωθεί το ... 'παραμυθάκι' και έχω τελειώσει με αυτά που θα θελα να πώ! Μήν μου βιάζεστε τόσο !
Και είπαμε, όχι απειλές σε μένα... Δεν καταλάβατε που θα με απειλήσετε ξανά. 'Παλιά' , που λέγαν και τα φανταράκια στο Στρατό. Γιατί αλλιώς κάποιοι θα φάνε 'βρεμένη Σανίδα'. Με βούλα. Και δέν θα ρωτήσω ούτε την σανίδα ούτε αυτούς που
προκαλούν...

Και ο επόμενος που θα μου στείλει στο κινητό μου sms... προσπαθώντας έτσι να μου στήσει 'παγιδούλα' και να ενοχοποιήσει εμένα η άλλον γνωστό/ή και φίλο/η μου δέν θα περάσει καθόλου καλά. Ή ο επόμενος που θα φορέσει 'κουκούλα' και θα πάει να κάνει καταγγελία για μένα, εκεί που είχε μάθει να τις κάνει σαν Ταγματασφαλίτης ή και εγώ δεν ξέρω τί άλλο ήτανε, θα εχει τραγικές επιπτώσεις. Κομμένα αυτά τα κολπάκια. Και επειδή μπορεί να απορούν μερικοί με το τί εννοώ, υπομονή και επιμονή, όπως έλεγε ένα φίλος μου: 'Το τάβλι θέλει υπομονή και το ... μαμήσι'... Αντε μπράβο. Γιατί για μιά ακόμα φορά αποδεικνύεται οτι κάποιοι μόνο παλικάρια δέν είναι και κάνουν τα πάντα για να μήν τιμωρηθούν. Και είναι ικανοί ακόμα και για τα ακατανόμαστα. Αυτά για σήμερα...

Καλησπέρα σε όλους... και καλή βδομάδα.

(Υ.Γ. 1 :by the way, άσχετο που λένε... ποιός μαμάκας ψήφισε την αλλαγή του κλίματος? Εντάξει, είπαμε, έβγαλε ψύχρα... ;-) πώς κάνετε έτσι?)
(Υ.Γ. 2 - Free SMS by BlogSpot ! : Καλά θα κάνουν μερικοί μερικοί να μήν είναι τόοοοοσο πιεσικοί ! Πώς θα διακτινιστώ μέσα σε 40 λεπτά στο Σύνταγμα ενώ δέν έχει ζεσταθεί ακόμα το Θεμοσίφωνο ? Ξέρεις ποιός είσαι ! Μου χρωστάς καφεδάκι ... απογευματινό πάντα... Και άσε τα σάπια περί 'γυναίκας' που περιμένει σπίτι και έχεις 'δουλειές' ;-) Και εγώ έχω να βάλω σίδερο από ... Αυγουστο! Και? Τι έγινε? Φιλιά (στη Ν. χαζούλη))
(Υ.Γ. 3 - Free SMS by BlogSpot !) : Καλά ρε Αποστόλη, τόσο? Είσαι για πολύ δούλεμα εσύ παιδί μου, αλλά έχει χάρη που έχεις Άγιο!
Άγιο Προστατευτικό, και απευθείας σύνδεση DSL ή T3 με τον Ύψιστο! Αυτό θα πεί βύσμα! Όχι κάτι άλλοι. Ξέρεις εσύ ποιός είσαι!)

Α, και ξέχασα να ευχαριστήσω και από εδώ κάποιους... που άθελά μου...'έχωσα' άσχημα , και έτρεχαν οι άνθρωποι, πως να το πω? Πέραν του 'προβλεπόμενου'? Ξέρουν αυτοί ποιοί είναι. Περιμένω τηλ. για να κεράσω ένα καφεδάκι έστω, γιατί από φράγκα δεν πάμε και πολύ καλά αυτόν τον καιρό!
Πάντως με φράγγα η χωρίς το 'παραμυθάκι' θα
συμπληρωθεί!!...
Σιγά σιγά... Αργά αργά...
Βασανιστικά αργά...