Παρασκευή 23 Νοεμβρίου 2007

Παραδόθηκε στην Τροχαία Περιστερίου / Βοηθείστε να βρεθεί ο ασυνείδητος που σκότωσε και εγκατέλειψε πεζό...

Βοηθείστε να βρεθεί ο ασυνείδητος που σκότωσε και εγκατέλειψε πεζό...

...στην Π. Ραλλη, στο ύψος Αγ. Αννης
Αρχικό μήνυμα απο Captaindim captdimitris@altecnet।gr
Εχθές τις πρώτες πρωινές ώρες ο αδελφός μου έφυγε για το μεγάλο ταξίδι για την «Γειτονιά των Αγγέλων»
Εχθές στης 17/11 περίπου στις 00΄30 στην Πέτρου Ράλλη στο ύψος της Αγ. Αννης ένα CITROEN SAXO KOKKINO τον διαμέλισε και τον εγκατέλειψε. Επειδή λόγω της κατάστασης δεν μπορώ να γράψω περισσότερα και για να προλάβω όποιον φίλο θέλει να βοηθήσει ( γιατί δεν αποκλείεται ο εγκληματίας να προσπαθήσει να το φτιάξει από Δευτέρα πρωί) το KOKKINO SAXO είναι χτυπημένο εμπρός από τα μέχρι τώρα στοιχεία -κομμάτια του αυτοκίνητου έχουν βρεθεί .
Οποιος μπορεί να βοηθήσει θα είναι πολύτιμο και οποίος μπορεί να το προώθησει σε άλλα sites που να το διαβάζουν φαναρτζήδες ή αυτοί που πουλάνε ανταλλακτικά.
Τον παρακαλώ πολύ να το κάνει γιατί εγώ δεν μπορώ. Δυο αγγελούδια σε λίγη ώρα από τώρα θα ακούσουν το μεγάλο μυστικό που δεν το λέμε εδώ και 28 ώρες...
Αντίο αγαπημένε μου αδελφέ...

Συλληπητήρια στους οικείους και την οικογένεια (όσο κρύο και τυπικό και ανούσιο και άν φαίνεται από εδώ), ελάχιστη υποχρέωσή μου να αναδημοσιεύσω την τραγική παράκληση του συγγενή, δέν ξέρω άν με διαβάζουν φαναρτζήδες, αλλά η προσπάθεια μετράει...
Επειδή έχω και εγώ παρολίγον τρακάρει με ανεγκέφαλο γκαζάκια που πήγε να μπεί στην Κηφισσού πατημένος με 180 και πέρασε σύρριζα, επίσης εκεί κοντά (στην έξοδο προς Αιγάλεω), αλλά ευτυχώς για αυτόν δέν κατάφερα να συγκρατήσω τις πινακίδες του, να δεί τί ωραία θα περνούσε σε κατ' αντιπαράσταση εξέτασή μας σε κανένα Τμήμα Τροχαίας ... και επειδή υπάρχουν και περιοδικά για τους ανεγκέφαλους γκαζοφονιάδες και βάζουν και CD δώρο με Τίτλο : "Η Καφρίλα δέν έχει όρια..." και νεκροκεφαλές για ντεκόρ... Είπαμε η Βλακεία είναι αήττητη... Και η καφρίλα...

Θέμα δημοσίευσης:
ΤΕΛΟΣ...............ΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ
.
Δημοσιεύθηκε: 23 Νοε, 2007 - 13:48


ΠΡΙΝ ΛΙΓΗ ΩΡΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΣΑΝ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΝ ΟΤΙ Ο ΔΡΑΣΤΗΣ ΠΑΡΑΔΩΘΗΚΕ.
ΘΕΛΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.
ΤΗΝ ΤΡΟΧΑΙΑ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ,ΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΕΙΑ,ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ TOY internet ΠΟΥ ΕΚΑΝΑΝ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΟΛΩΝ ΜΑΣ.
ΑΥΤΗ Η ΜΕΡΑ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΡΧΗ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΝΘΡΩΠΟΙ.
ΑΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΔΕΛΦΟΣ ΜΟΥ Ο ΤΕΛΕΥΤΙΑΟΣ..
ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΑΙΜΑ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ.
ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΣΤΙΓΜΗ..
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΒΑΘΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ ΜΟΥ.
ΜΕ ΕΚΤΙΜΙΣΗ CAPTAINDIM.

_________________
ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ

( Από το : http://www.off-road.gr/PNphpBB2-viewtopic-t-8080.html )