Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

πιτσιρίκος | Ανοιχτή επιστολή στον Γιάννη Αλαφούζο

πιτσιρίκος | Ανοιχτή επιστολή στον Γιάννη Αλαφούζο



Ανοιχτή επιστολή στον Γιάννη Αλαφούζο

Αγαπητέ Γιάννη, σου γράφω επειδή τελευταία δεν σε αναγνωρίζω. Δεν είσαι ο γλυκός και ευγενικός άνθρωπος που εγώ γνώρισα. Τι σου συμβαίνει Γιάννη; Γιατί κάνεις το ένα λάθος πίσω από το άλλο; Γιατί απολύεις τους εργαζόμενους; Με τι κακές παρέες έχεις μπλέξει αγόρι μου;
Αγαπητέ Γιάννη, όποιος πέρασε από τον ΣΚΑΙ 100,3 ξέρει πως η δύναμη αυτού του σταθμού είναι οι εργαζόμενοι και το καλό κλίμα που υπάρχει ανάμεσά τους. Ή μάλλον «υπήρχε ανάμεσά τους», γιατί φρόντισες εσύ να το χαλάσεις το κλίμα.
Αγαπητέ Γιάννη, οφείλω να σου πω την αλήθεια. Γιάννη, από την ημέρα που έφυγα από τον ΣΚΑΙ, τα έχεις κάνει μαντάρα. Κοντεύεις να το διαλύσεις το μαγαζί.
Αγαπητέ Γιάννη, εγώ σου άφησα ένα μαγαζί γωνία και εσύ του έχεις αλλάξει τα φώτα – στο τέλος δεν θα μείνει κολυμπηθρόξυλο. Υποτίθεται πως παλεύεις για την αναδάσωση αλλά αποδεικνύεσαι πυρομανής. Εσύ είσαι ο Νέρωνας. Εσύ, στο τέλος, θα βάλεις φωτιά στον ΣΚΑΙ, θα βάλεις και δυναμίτη και θα τινάξεις τον σταθμό στον αέρα.
Αγαπητέ Γιάννη, σου έγραψα για να σε συνεφέρω και να διορθώσεις τα λάθη σου. Δεν θα σου πω εγώ ποια είναι τα λάθη σου. Τα ξέρεις. Τα έχουν επισημάνει οι εργαζόμενοι στον ΣΚΑΙ –όσοι απέμειναν- πολλές φορές. Απλώς, θα σου θυμίσω πως το μεγαλείο ενός ανθρώπου είναι να παραδέχεται τα λάθη του.
Πήρα το θάρρος να σου γράψω επειδή είμαστε και οι δυο ιδιοκτήτες μέσων ενημέρωσης και είμαστε συνάδελφοι – από συναδελφική αλληλεγγύη σου γράφω. Επίσης, επειδή ήμουν προσωπική σου επιλογή να συνεργαστούμε στον ΣΚΑΙ – πάντα είχες καλό γούστο.
Αγαπητέ Γιάννη, αν βρω χρόνο, θα περάσω να τα πούμε κι από κοντά – αν υπάρξει ανάγκη, μην ντραπείς, πάρε με τηλέφωνο. Πάντως, εγώ το χρέος μου το έκανα – σου είπα την αλήθεια, τουλάχιστον όπως την καταλαβαίνω εγώ.
Να είσαι καλά
Φιλικά
πιτσιρίκος
  • blogger
  • delicious
  • facebook
  • friendfeed
  • linkedin
  • tumblr
  • twitter
Σχετικά posts:
  1. Ανοιχτή επιστολή στον κ. Κοντομηνά και στον κ. Χατζηνικολάου Αγαπητέ κύριε Κοντομηνά κι αγαπητέ κύριε Χατζηνικολάου, δεν μου είστε...
  2. Ο Άρης Χατζηστεφάνου απέλυσε τον Γιάννη Αλαφούζο Ο Άρης Χατζηστεφάνου απολύθηκε από τον ΣΚΑΙ και ο θόρυβος...
  3. Ανοιχτή επιστολή στον κ. Κώστα Γιαννακίδη και η απάντηση του κ. Γιαννακίδη Κύριε Γιαννακίδη, διάβασα το άρθρο σας στο «Ε» της «Κυριακάτικης...